Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 25 maja 2018 roku w życie weszły przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej: „RODO”). Wobec powyższego, dokładając wszelkich starań, aby chronić dane osobowe naszych Klientów, zaktualizowana została Polityka prywatności i Polityka cookies w celu spełniania wymagań przewidzianych w w/w akcie prawnym.
Realizując obowiązek informacyjny nałożony przez RODO, poniżej przesyłamy wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych:
- Administrator danych osobowych:
Administratorem Państwa danych osobowych jest Integrakom sp. z o.o.
Siedziba spółki znajduje się przy ul. Płowiecka 105/107, 04-501 Warszawa.
- Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celach niezbędnych do:
a) skontaktowania się przez nas z Państwem w sprawach, w których zwrócili się Państwo do nas
b) udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie lub/i przedstawienia oferty usług,
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b), i lit f) RODO.
- Czas przechowywania danych osobowych
Państwa dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania wskazanych powyżej celów.
- Przekazywanie danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez podmioty trzecie na nasze zlecenie w celu realizacji wskazanych powyżej celów. i. Na podstawie obowiązującego prawa możemy udostępnić Państwa dane osobowe podmiotom uprawnionym np. sądom, organom ścigania.
- Państwa uprawnienia związane z przechowywaniem i przetwarzaniem danych osobowych
W związku z posiadaniem i przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych RODO przyznaje Państwu katalog praw, w tym m.in. prawo:
a) dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Usunięcie danych osobowych będzie możliwe, jednie wtedy gdy inne przepisy prawa na to pozwalają;
b) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;
c) do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest GIODO (a od dnia utworzenia nowego urzędu – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
d) do przenoszenia danych osobowych;
e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych ze względu na szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Państwa dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO).
- Automatyzacja przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Czy podanie danych jest obowiązkowe?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych uniemożliwi realizację w/w celów.
Dane kontaktowe
W przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań oraz we wszelkich sprawach związanymi z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z administratorem listownie pod adresem: Integrakom sp. z o.o., ul. Płowiecka 105/107, 04-501 Warszawa lub elektronicznie pod adresem e-mail: rodo@integrakom.pl.