Z raportu Veeam Data Protection Trends Report 2024 wynika, że 76% firm zostało zaatakowanych co najmniej raz w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a 26% z nich zgłosiło, że padło ofiarą cyberataku co najmniej cztery razy. Tylko 13% badanych przez Veeam uważa, że jest w stanie skutecznie odzyskać dane.

Veeam Cyber Secure Program

Jak działa Veeam Cyber Secure Program

Kompleksowy Veeam Cyber Secure Program obejmuje pomoc przed, w trakcie oraz po incydentach cybernetycznych. Wsparcie przed incydentem uwzględnia planowanie architektury, pomoc we wdrożeniu i kwartalnych ocenach bezpieczeństwa. Gdy dojdzie do cyberataku, klienci kontaktowani są ze specjalnym zespołem Veeam ds. reagowania na ransomware. Nowy program zapewnia też wsparcie po incydencie, aby umożliwić szybkie odzyskanie danych.

Veeam Cyber Secure Program ma zapewnić klientom maksymalne skrócenie przerwy między incydentem a odzyskiwaniem danych oraz stosowanie najlepszych praktyk w zakresie ochrony danych z wykorzystaniem rozwiązań Veeam.

Veeam Cyber Secure Program obejmuje usługi odzyskiwania danych po incydencie, takie jak:

  • zaawansowany proces wdrożenia,
  • pomoc w projektowaniu i wprowadzaniu
  • kwartalne przeglądy poprawności systemów zabezpieczeń.

Podczas cyberataku klienci mają dostęp do dedykowanego opiekuna ds. pomocy technicznej i zespołu reagowania na ransomware z 30-minutowymi umowami o poziomie świadczenia usług SLA (ang. service level agreement).

Trzy kluczowe elementy Veeam Cyber Secure Program

  1. Bezpieczeństwo: Dedykowana pomoc przy projektowaniu i wdrażaniu, aby zapewnić najlepsze praktyki w zakresie bezpiecznego wprowadzania rozwiązań Veeam. Klienci otrzymują zaawansowane, 7-etapowe wsparcie wdrożeniowe oraz szczegółowe kwartalne oceny bezpieczeństwa przeprowadzane przez ekspertów Veeam.
  2. Kompleksowe wsparcie podczas cyberataku: Gdy dojdzie do ataku ransomware lub innego cyberincydentu, zespół Veeam Ransomware SWAT („czarne pasy” odzyskiwania danych po ataku ransomware) jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zgodnie z 30-minutowymi umowami SLA i jest gotowy do natychmiastowego działania. Klienci mają do dyspozycji dedykowanego opiekuna ds. pomocy technicznej SAM (Support Account Manager), który służy wsparciem w tym czasie. Mogą również skorzystać z dostępu do wyspecjalizowanych starszych inżynierów obsługi technicznej.
  3. Ochrona finansowa: Veeam zapewnia przedsiębiorstwom pewność szybkiego odzyskiwania danych z kopii zapasowej. Ponadto oferuje gwarancję Veeam Ransomware Recovery Warranty – do 5 mln dolarów zwrotu kosztów odzyskiwania danych w przypadku zweryfikowanego ataku.

Program New Cyber Secure jest już dostępny.